[Skriv inlägg]
«« 1..8734 8735 8736 8737 8738 8739 8740 8741 8742 8743 8744 8745 8746 8747 8748 8749  »»

Ho Ho  11/20/2001 6:07:45 PM
Kom igen nu,skriv så att tangent bordet smällter.
Bger
Skärpning  11/19/2001 5:19:26 PM
Vad dött det var här då,nä ta och skärp er nu och börja skriv.Lika slött här som på matcherna eller?
Birger
 birger@borta.com
 www.mjölkmakaronerokorv.se
Tänkte börja lira?  11/18/2001 11:39:41 AM
Tänkte höra om det finns möjlighet att börja spela med er,skulle vara roligt.
Det är bara ett hinder,jag kan bara spela matcher och kan inte träna men hoppas att det inte är något hinder.
Carl Dyall
 www.dramaten.nu
Hallå  11/16/2001 9:09:28 AM
Det var menat som ett litet oskyldigt skämt...det med trappa ner...så ta det lugnt.
Jag menar,titta på tabellen...vilka leder,inte vi iaf,och det ska bli kul att mötas i januari,ett hett dubbelmöte,får se om jag överlever : )
fd #4
Dömd till livstid  11/14/2001 1:23:39 PM
Judas är inte välkommen i SLIK,han är livstidsdömd,kan hålla sig till Kais bajs.
Stig Strand
Judas  11/13/2001 6:35:58 PM
Judas, jag tror vi klarar oss utan svikare ivårt lag, och du vadå trappa ner!!!!!!!!!!!! PAJAS
Ivan Hansen
Fyfaaaan!  11/13/2001 2:10:09 PM
Ja...jag säger då det,snart är det jul & så man får dricka lite glögg,det ska bli fint det.
Rudolf
 11/13/2001 9:05:49 AM
Greg kommer inte. Han bestämde sig för att börja med hockey istället och skrev på ett 12:års kontrakt med Leksand igår....
Gregs agent
 11/12/2001 10:03:08 PM
När kommer den nya backen från Atlasbergens IBK,jag tror han heter Greg Gregorius.
Fd #8
 www.greg_gregorius@hotmail.com
Vilket påhopp!  11/9/2001 2:13:14 PM
...måste ju ge igen lite till han som fejkar skada för att gå ut och hitta sig en gumma till ...listan börjar bli lite lång: )
fd#4 Judas


«« 1..8734 8735 8736 8737 8738 8739 8740 8741 8742 8743 8744 8745 8746 8747 8748 8749  »»

Skriv ett inlägg i gästboken!
Namn:

E-mail:

Hemsida:

Rubrik:

Meddelande:*